7 september 2022
Vi söker en servicestjärna till vårt Servicecenter
OBS! Tjänsten är tillsatt, men är du nyfiken på vad rollen innebär kan du läsa annonsen nedan.
———
Om jobbet Vill du vara spindeln i nätet i vårt servicecenter? Just nu söker vi en serviceälskande medarbetare till vårt Servicecenter där du även blir en del av vårt Internserviceteam. I rollen kommer du vara Slussgårdens ansikte utåt mot våra kunder och besökare bland annat SKR. Du kommer ta emot beställningar, hantera felanmälningar och tillhandahålla en hög nivå av service för att förenkla kundens arbetsvardag. Det är viktigt att du är professionell, initiativtagande, hjälpsam, gärna har tidigare erfarenhet av lättare teknisk support. Du bemöter såväl kunder som kollegor med ett leende samt har en stark vilja att ge service av världsklass. Dina arbetsuppgifter består främst av:
- Hantering av inpasseringssystem
- Öppning och stängning av servicecenter
- Hantera kundsamtal över disk, via telefon, chatt och mail
- Kundkontakt, ta hand om våra besökare
- Administration
- Löpande ärendehantering så som felanmälningar och beställningar
- Hantera ärendehanteringssystemet
- Hjälpa våra kunder med lättare digitala supportärenden (t.ex. om mailen inte fungerar i mobilen)
- Fotografering för inpasseringskort
- Bokning av parkeringar
- Framtagande, sammanställande och rapportering av statistik
- Mottagare av bud, post och paket
- Utlåning av cyklar, omklädningsskåp, nycklar m.m.
- Hantering av klagomål
- Göra beställningar till våra avdelningar på Slussgården
- Kommunikation med våra hyresgäster
- Backup till team Internservice
- Övriga individuella arbetsuppgifter
- Tillgänglig och öppen för att arbeta inom andra avdelningar och med andra arbetsuppgifter inom Slussgården AB
Vi kan erbjuda:
- Ett trevligt och varierande arbete med gott bemötande vid inkommande förfrågningar.
- Ett öppet och flexibelt sätt att arbeta i en arbetsmiljö som kännetecknas av varmt bemötande med plats för ett gott skratt.
- Ett jobb i en organisation med hög kvalitet- och ambitionsnivå, där kundorienterade och värdeskapande uppgifter har hög prioritet.
Vi förväntar oss därför att du är:
- En positiv, pålitlig och lojal lagspelare som inte är rädd att ta i där det behövs.
- Serviceinriktad, med mycket energi, har lätt till leende och är tillmötesgående med god förmåga att bidra till en trevlig och avslappnad atmosfär.
- Har god teknisk och praktisk förståelse och lätt för att kommunicera i såväl tal som skrift.
- I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt.
- Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.
Om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst, teknisk support samt kontorsnäratjänster är det en fördel, men inte ett krav. Din arbetsplats är vid centrala Slussen.